تولید پلاستیک, صادرات پلاستیک

تولید، صادرات و فروش عمده پلاستیک داروخانه صیدلیه

lazy

پلاستیک های داروخانه ای به عنوان یک محصول پر مصرف و یکبار مصرف در تمام داروخانه ها به شمار می آید که برای گذاشتن دارو و سایر محصولات بهداشتی توسط پرسنل داروخانه درون کیسه های نایلکس و نایلونی و همچنین حمل نمودن اقلام خریداری شده توسط مشتریان داروخانه بهترین انتخاب خواهد بود.

پک پلیمر با تولید در حجم بالایی از نایلکس و نایلون داروخانه ای برای صادرات و حتی پخش در داخل کشور توانسته جایگاه ویژه ای را نصیب خود نماید، زیرا تمامی کیسه های پلاستیکی داروخانه ها از جنس نایلکس و یا نایلون می باشد که مواد اولیه مورد نیاز این دوجنس پر کاربرد از پلی اتیلن سنگین HDPE و پلی اتیلن سبک LDPE است و تامین این مواد از داخل کشور و کمپانی های پتروشیمی مختلف در حال انجام بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

طراحی، تولید و چاپ انواع نایلون و نایلکس داروخانه در انواع طراح های آماده و اختصاصی

2 Tolid va saderat seidalieh 1402 5 4

نایلون و نایلکس صیدلیه چاپی چیست ؟

کلمه صیدلیه در عربی به معنای داروخانه بوده و همانند داروخانه های داخل کشور که بر روی نایلون و نایلکس دسته دار، کلمه داروخانه به همراه سایر مشخصات و آدرس مربوطه را به صورت چاپ شده استفاده می نمایند، در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نظیر عراق، امارات، بحرین و کشور سوریه نیز مطالب چاپی بر روی کیسه را به انظمام کلمه صیدلیه مورد استفاده قرار می دهند.

نایلون و نایلکس صیدلیه چاپی را در تمام داروخانه های کشورهای عربی می توانید مشاهده نمایید و در راستای تبلیغات خود از چاپ بر روی نایلون و نایلکس بهره می برند.

بنابر این نایلکس و نایلون چاپی صیدلیه برای اقلام دارویی و بهداشتی داروخانه ها یه محصول ارزان قیمت و توجیه پذیر به حساب میآید و با توجه به میزان مصرف روزانه این کیسه های پلاستیکی در حجم گسترده، مستلزم امکانات و تجهیزات تولید، چاپ و دوخت مدرن خواهد بود.

مطلب مرتبط : تولید کننده انواع کیسه پلاستیکی دسته رکابی، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

صادرات نایلکس صیدلیه داروخانه به عراق

کشور ایران به دلیل وجود دلایل مهم و مزیت های رقابتی در تولید پلاستیک دسته دار و صادرات نایلکس صیدلیه داروخانه ای، قیمت تولید را از تمام کشورها کمتر اعلام می نماید زیرا چند فاکتور تاثیر گذار جهت صادرات کیسه دسته دار چاپی به عراق و سایر کشورها با قیمت نازل را دارد که این عوامل عبارتند از :

  • تعدد کارخانه های پتروشیمی در کشور
  • قیمت ارزان تر مواد اولیه نسبت به عراق
  • قیمت ارزان تر برق نسبت به کشور عراق
  • تجربه و دانش تولید پلاستیک داروخانه
  • به کارگیری دستگاه های لازم جهت تولید

لذا صادرات نایلکس و نایلون صیدلیه داروخانه ای به عراق توسط تولید کنندگان خوش نام ایرانی به وفور انجام می شود که موجب رضایت طرف عراقی و خرید مستمر این محصول از ایران شده است.

3 Tolid va saderat seidalieh 1402 5 4

صادرات پلاستیک دسته رکابی صیدلیه به امارات

کشور امارات متحده عربی با داشتن شهرهای مختلفی نظیر دبی، ابوظبی، العین، شارجه، راس الخیمه و … که در هر شهر از کشور امارات، تعداد زیادی داروخانه وجود دارد باید گفت جزو مصرف کنندگان عمده پلاستیک دسته رکابی و دستت موزی داروخانه ای هستند.

صادرات و پخش گسترده پلاستیک دسته دار صیدلیه داروخانه ای به شهرهای مختلف امارات متحده عربی به واسطه تولید کنندگان معتبر ایرانی صورت می پذیرد و به دلیل خاص بودن این نوع پلاستیک های چاپی صیدلیه صادراتی، هر تولید کننده ای توان تولید آن را نداشتن و در نهایت تعداد اندکی از کارخانه های داخل ایران، توانایی و امکانات تولید، چاپ و دوخت پلاستیک یا کیسه نایلونی و نایلکسی صیدلیه و صادرات آن به امارات را دارند.

تولید و صادرات نایلون و نایلکس سفید چاپ دار

اصولا تولید و صادرات نایلون و نایلکس سفید چاپدار برای داروخانه ها، فروشگاه ها و بسیاری از مشاغل صورت می پذیرد که بدین منظور باید ابتدا کیسه پلاستیکی را با مواد پلی اتیلنی و افزودن مستربچ رنگ شیری به صورت رول های سفید در آورد و سپس با انجام چاپ طرح داروخانه یا هر علامت تجاری بر روی این رول های نایلونی و نایلکسی، آماده دوخت شده و پس از اتمام دوخت و بسته بندی پلاستیک های سفید چاپدار، اقدام به صادرات بار به کشورهای هدف شامل عراق، امارات، عمان، سوریه و … نمود.

تولید و صادرات نایلون و نایلکس سفید چاپدار برای مقاصد و بازارهای گسترده ای انجام می گردد که مشاغل و کسب و کارهای هدف عبارتند از :

  • داروخانه ها
  • ابزار فروشی ها
  • میوه و تره بار
  • سوپر مارکت ها
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • قنادی ها
  • سایر مشاغل

محصول مرتبط : تولید کننده انواع پلاستیک فروشگاهی، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

4 Tolid va saderat seidalieh 1402 5 4

ابعاد کیسه داروخانه ای صادراتی

در مورد سایز و ابعاد کیسه های پلاستیکی داروخانه ای ( صیدلیه ) صادراتی باید بدانید که کشورهای وارد کننده این محصول مصرفی و یکبار مصرف تمایل دارند تا ابعاد کوچکتر با داشتن کاست در طرفین کیسه به منظور افزایش حجم داخل آن را به بهره برداری برسانند.

متداول ترین سایز پلاستیک داروخانه ای صادراتی به کشورهای عربی در عرض ۲۰ سانت، طول ۴۰ سانت و کاست ۶ سانتی متری می باشد و در صورتیکه تاجری از کشورهای عربی منطقه قصد ثبت سفارش کیسه های داروخانه صیدلیه با ابعاد متفاوت و مورد نظرش را برحسب ذائقه و مصرف مشتریان خود ارائه نماید، محدودیتی در این زمینه وجود نداشته و ابعاد بزرگ تر نیز با روش های ساده تر و سریعتر قابل تولید می باشد.

مطلب مرتبط : بررسی سایز و ضخامت تولید انواع کیسه های پلاستیکی دسته دار، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

ضخامت پلاستیک داروخانه صادراتی

ضخامت پلاستیک داروخانه صادراتی با ضخامت پلاستیک داروخانه ای که داخل کشور مصرف می شوند متفاوت بوده و ازین رو کشورهای عربی که در صادرات یا واردات کیسه صیدلیه چاپی هستند، این محصول را با ضخامت ۱۲ الی ۱۵ میکرون به تولیدکنندگان ایرانی سفارش می دهند.

با توجه به ابعاد ۲۰ در ۴۰ و ضخامت ۱۵ میکرون که به عبارتی یک و نیم میکرون هم خوانده می شود، وزن هر عدد پلاستیک داروخانه صادراتی به کشورهای عربی در حدود ۲ و نیم گرم می باشد.

هر چه میزان ضخامت کیسه پلاستیکی بیشتر باشد در راندمان تولید برای تولید کننده بهتر بوده و ظرفیت بیشتری را می تواند تولید و صادر نماید که عکس این موضوع نیز صادق خواهد بود.

چاپ نایلکس داروخانه در تناژ بالا

چاپ نایلکس، نایلون و انواع کیسه های پلاستیکی برای داروخانه ها به دلایل تبلیغاتی و معرفی داروخانه مورد نظر در موقعیت مکانی با مواردی نظیر راه های دسترسی و ارتباطی و … صورت می پذیرد که اجرای طرح چاپی بر روی پلاستیک داروخانه ای مستلزم رعایت نکات مهمی است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

برای چاپ بر روی نایلکس و نایلون صیدلیه داروخانه، پس از تولید رول های پلاستیک با جنس مورد نظر، رول ها را عمدتا با دستگاه های چاپ فلکسو استک و در برخی موارد که طرح چاپی پیچیدگی بیشتری داشته باشد به واسطه دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز به چاپ رسانده و سپس دوخت می نمایند.

همه چیز در باره طراحی و چاپ روی نایلون و نایلکس، برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دستگاه دوخت نایلون و نایلکس داروخانه ای

بعد از اتمام چاپ رول های نایلکس و نایلون با دستگاه فلکسو استک، طاقه های چاپ شده را به وسیله دستگاه های دوخت تیشرت بگ یا ته دوخت به کیسه دسته رکابی تبدیل می نمایند.

دو نوع از دستگاه های دوخت کیسه داروخانه ای دسته رکابی شامل ماشین آلات ذیل می باشند که عبارتند از :

  • دوخت تیشرت بگ اتومات T-shirt bag sealing machine
  • دستگاه ته دوخت و پانج

دستگاه دوخت تیشرت بگ می تواند رول های پلاستیکی چاپ شده را به صورت اتوماتیک، پاکت نموده و به واسطه ربات های تجهیز شده بر روی این ماشین دوخت، پس از پانچ اتوماتیک دسته های کیسه، شمارشگر دستگاه به هر تعدادی که تحت برنامه عمل می کند، تعداد مشخصی از کیسه های آماده را به ربات رسانده و ربات با کشیدن تعداد مذکور به سمت جلو، فضا را برای کیسه های در حال دوخت پشت سر خالی نموده و همچنین به دلیل اتومات بودن این دستگاه، عملیات بسته بندی نایلکس و نایلون داروخانه ای با سهولت بیشتری انجام می گردد در صورتیکه با دستگاه ته دوز، اپراتور می باید تعداد مشخصی از کیسه های دوخت شده را با دستگاه پانچ به کیسه دسته دار تبدیل نموده و پس از تا نمودن کیسه های داروخانه ای، آنها را بسته بندی نماید که زمان بیشتری را می طلبد.

5 Tolid va saderat seidalieh 1402 5 4

تفاوت چاپ چشمی و چاپ رگباری چیست ؟

لازم است مخاطبان این مقاله بدانند که در مجموع برای چاپ انواع کیسه های دسته دار، رول های نایلون و نایلکس، کیسه بدون دسته و… دو نوع چاپ به کار گرفته می شود که هر یک از این چاپ ها دارای ویژگی های خاصی هستند که در ذیل به دو نوع چاپ متداول می پردازیم :

  • چاپ چشمی
  • چاپ رگباری

در چاپ چشمی، کلیشه چاپ به نحوی ساخته می شود که فقط کادر و فضای مشخص شده ای از سطح چاپ شونده را چاپ نموده و طرح مورد نظر را پیاده سازی نماید، در صورتیکه در چاپ رگباری با ساخت کلیشه متفاوت، تمام سطح نایلون و نایلکس در عرض مشخص و طول نا مشخص به چاپ می رسد.

برای چاپ کیسه های داروخانه ای صادراتی به عراق، امارات و سایر کشورها به دلیل نازک بودن و ضخامت بسیار کم نایلکس ها از شیوه چاپ رگباری استفاده می شود که در زمان چاپ و همچنین دوخت پلاستیک ها صرفه جویی محسوسی به عمل خواهد آمد.

بسته بندی پلاستیک داروخانه ای صادراتی

طبق تجربه تولید و بسته بندی کیسه های داروخانه ای یا همان صیدلیه به منظور صادرات، از کارتن های چاپ دار استفاده می شود که هر ۸۰ عدد کیسه را داخل یک لفاف پلاستیکی گذاشته و لفاف را دوخت می نمایند و درون هر کارتن، ۲۰ بسته از این لفاف های حاوی ۸۰ عدد کیسه داروخانه ای را چیدمان می نمایند.

تعداد کیسه هایی که داخل بسته بندی با لفاف قرار گرفته و همچنین تعداد بسته هایی که داخل کارتن ها چیدمان می شوند، می تواند. برحسب درخواست مشتری، متفاوت باشد که هیچ محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

مطلب مرتبط : صادرات سلفون، نایلون و نایلکس به تمام نقاط جهان، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

قیمت تولید کیسه داروخانه ای صادراتی

در تعیین قیمت کیسه های چاپ دار داروخانه ای صادراتی باید به آیتم های تاثیر گذار بر قیمت این محصول پرداخت که مجموعه عوامل مورد بحث به صورت خلاصه عبارتند از :

  • قیمت روز مواد اولیه
  • نوع ترکیب مواد مورد نیاز
  • هزینه چاپ بر اساس تعداد رنگ
  • هزینه تولید رول نایلکس یا نایلون
  • هزینه دوخت کیسه
  • هزینه های حمل

مهم ترین هزینه هایی که در محاسبه قیمت کیسه داروخانه ای صیدلیه دخالت دارند، شامل موارد فوق می شود که داشتن دانش کافی درخصوص مواد اولیه و روند تولید، چاپ و دوخت نیز الزامی است، ازینرو جهت اطلاع از قیمت تولید پلاستیک صیدلیه صادراتی می توانید با کارشناسان پک پلیمر وارد مذاکره شده و مشاوره لازم را اخذ نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *