تازه ها

صادرات نایلون کشاورزی و عریض

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

پک پلیمر یکی از بزرگ ترین و مجهز ترین مجموعه های تولید نایلون کشاورزی و نایلون عریض می باشد که در یک سالن اختصاصی بزرگ، با تجهیز دستگاه های اکسترودر در راستای تولید و تامین نایلون های کشاورزی در ابعاد و ضخامت های متنوع فعالیت می نماید، بدین منظور هر یک از محصولات تولیدی در این مجموعه توسط ماشین آلات فوق پیشرفته در سالن های مختص هر محصول و به صورت تفکیک شده در حال انجام است که مشتریان خارجی از تمام نقاط دنیا به منظور بازدید از خطوط تولید و صادرات نایلون کشاورزی و عریض میتوانند با هماهنگی قبلی وارد سالن های تولید شده تا از نزدیک در جریان تولید محصولات مورد نیازشان قرار بگیرند.

نایلون های کشاورزی و انواع نایلون عریض در متراژ مختلف برای اهداف و کاربردهای متعدد، به بهره برداری می رسد که عمدتا درحوزه صادرات نایلون کشاورزی و عریض، تناژ تولید با ظرفیت ماهانه بیش از ۱۰۰۰ تن قابل تامین و عرضه به بازارهای هدف می باشد.

در این مقاله به بررسی انواع نایلون کشاورزی و تنوع نایلون های ساختمانی به همراه کاربردهای هر یک، ابعاد و ضخامت، رنگبندی، قیمت تولید و … خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

برای مشاهده انواع پلاستیک های گلخانه ای و کشاورزی اینجا را کلیک کنید.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

صادرات انواع نایلون کشاورزی

نایلون های کشاورزی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که به دلایل متعددی از قبیل نحوه مصرف نایلون صادراتی، اهداف مصرف و … از تنوع بی شمار نایلون کشاورزی در صادرات استفاده می گردد، ازینرو با توجه به گستردگی سبد کالایی صادرات نایلون کشاورزی میتوان به برخی از متداول ترین و پر مصرف ترین موارد به شرح ذیل اشاره نمود که عبارتند از :

  • صادرات نایلون مالچ سفید- مشکی
  • صادرات نایلون مالچ مشکی
  • صادرات نایلون مالچ شفاف
  • صادرات نایلون نازک کشاورزی
  • صادرات نایلون ضخیم کشاورزی
  • صادرات نایلون گلخانه
  • صادرات نایلون محافظ خاک

نایلون مالچ در سه نوع مختلف به منظور استفاده در بخش کشاورزی به کار گرفته می شود که در انواع شفاف، مشکی و دو رنگ که یک طرف نایلون سفید بوده و طرف دیگر آن سیاه است.

تولید و صادرات نایلون مالچ کشاورزی به کشورهای گوناگون بر حسب درخواست خریدار انجام خواهد شد که ضخامت، عرض و طول هر رول به همراه رنگ مورد نظر مشتری توسط تولیدکننده نایلون، ارائه شده و عملیات صادرات نایلون کشاورزی یا توسط تولید کننده و یا به وسیله خریدار صورت می پذیرد.

سایر نایلون های کشاورزی صادراتی که برای استفاده در مزارع و گلخانه ها تولید می شوند نیز به همین منوال بوده و ابعاد و ضخامت نایلون صادراتی بر مبنای نیاز مصرف کننده تعیین می گردد.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

صادرات نایلون از عرض ۹۰ سانت الی ۲۰ متر

پک پلیمر با تجهیز و راه اندازی دستگاه های بسیار مدرن و اتوماتیک سه لایه و پنج لایه جهت صادرات نایلون های عریض از ۹۰ سانتیمتر تا بیش از ۱۶ متر به صورت متداول در حال تولید و صادرات بوده که برای تحقق این مهم از دانش روز متخصصان پلیمر و همچنین کمپانی های معتبر سازنده دستگاه های اروپایی بهره می برد تا محصول تولید شده بدون نوسان در ضخامت و شکل ظاهری محصول باشد.

صادرات نایلون عرض ۹۰ سانتی متر که دارای ضخامت بسیار نازک و کمی است، جهت پوشش بر روی پایه های کمانی و ایجاد تونل نایلونی صورت می پذیرد که گل و گیاه در زیر تونل مذکور از هر نوع گزندی چه عوامل جوی و چه موارد محیطی در امان خواهند ماند.

نایلون های عریض تر و ضخیم تر به منظور کاربرد های ساختمانی، فونداسیون، ساخت گلخانه، پوشش محافظ گیاهان و … تحت صادرات قرار می گیرند، لذا همانطور که گفته شد بر اساس اهداف و نحوه مصرف نایلون ها، عملیات تولید و صادرات صورت می پذیرد.

پک پلیمر پلاستیک دارای مجهز ترین کارخانه تولید نایلون عریض در تهران با قابل تولید و تامین تا سقف 300 تن در ماه را به مشتریان خود تضمین می دهد.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

ابعاد و ضخامت نایلون کشاورزی صادراتی

ضخامت و سایز نایلون های کشاورزی صادراتی دارای تنوع بیشتری بوده که میزان نازکی یا ضخیم بودن تولید نایلون کشاورزی و همچنین ابعاد آن بر اساس نوع نیاز بازارهای صادراتی تعیین خواهد شد.

ابعاد نایلون صادراتی شامل عرض و طول هر رول می باشد که کشورهای مختلف و تجار هر یک از بازارهای صادراتی بر مبنای درخواست مشتریان و کانال های توزیع خود، در ثبت درخواست جهت تولید نایلون، موارد مذکور را لحاظ می نمایند.

سایز و ضخامت نایلون های کشاورزی و گلخانه در انواع مختلف از نظر کاربردی، عموما به تشابهاتی خواهند رسید که دلیل این اشتراک نظر ها در ابعاد و ضخامت نایلون صادراتی، کاربردهای یکسان و همانند است که توسط کاربر یا مصرف کننده نهایی انجام می شود.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی درجه ۱ تا ۲ جهت صادرات

اصولا صادرات نایلون کشاورزی بر اساس نقاط مصرف یا بازارهای صادراتی شامل انواع مختلفی از نظر درجه کیفیت نایلون خواهد بود که بدین منظور نایلون درجه ۱، درجه ۱.۵ و درجه ۲ هر یک به میزان قابل توجهی توسط صادر کنندگان، تحت سفارش جهت تولید قرارمی گیرند.

همانطور که می دانید نایلون درجه ۱ کشاورزی با مواد خالص پتروشیمی تولید و صادر می گردد و نوع درجه ۱.۵ را با استفاده از بازیافت نمودن نایلون های درجه یک پس از مصرف و تبدیل نمودن به کندر و گرانول تولید می نمایند و نایلون صادراتی درجه یک با درجه یک و نیم تفاوت چشمگیر و فاحشی نداشته که اختلاف این دو تنها در میزان یک پرده شفافیت خواهد بود.

تولید نایلون کشاورزی درجه ۲ جهت صادرات به عراق و دیگر کشورها با مواد گرانولی انجام می شود که حاصل از بازیافت نایلون درجه یک و نیم و همچنین افزودن و ترکیب نمودن برخی دیگر از مواد گرانولی بر مبنای دانش ترکیب مواد می باشد، لذا نایلون درجه ۲ صادراتی نسبت به نایلون درجه یک از قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

کاربردهای نایلون عریض صادراتی

نایلون های عریض که با اهداف صادرات به کشورهای متعدد دنیا تولید می شوند، با هدف های مختلفی از حیث کاربرد و تنوع مصرف روبرو بوده که برای تحقق اهداف کاربردی مصرف کنندگان نایلون عریض صادراتی می باید ابتدا به جزئیات سفارش شامل دلایل و شیوه های مصرف نایلون عریض، ابعاد، ضخامت، میزان سفارش و … به دقت بررسی گردد تا هیچ ایرادی پس از تولید نایلون از نظر کاربری به وجود نیاید.

برای روشن تر شدن این موضوع به کاربردهای متعدد نایلون عریض صادراتی به شرح ذیل پرداخته و سپس توضیحات تکمیلی را ارائه می نماییم :

  • برای پوشش نمای ساختمان های نیمه ساخته
  • جهت پوشش فونداسیون ابنیه و سایر ساختمان‌ها
  • برای ساخت گلخانه های مدرن
  • برای محافظت و تقویت خاک کشاورزی
  • جهت حذف علف های هرز اطراف گیاهان
  • به منظور بهینه سازی آبیاری
  • جهت پوشش محافظتی گیاهان
  • برای پوشش کف استخر و آبگیر ها
  • پوشش تجهیزات و قطعات صنعتی

بنابر موارد کاردی نایلون های عریض صادراتی به شرح فوق می توان به راحتی از طریقه مصرف و دلایل کاربردی نایلون آگاه شد، لذا درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر نسبت به کاربردهای نایلون عریض صادراتی می توانید با کارشناسان پک پلیمر وارد مذاکره شوید.

مطلب مرتبط : پک پلیمر دارای مجهز ترین کارخانه و خط تولید نایلون عریض رنگی، برای دریافت اطلاعات تکمیلی روی لینک زیر کلیک کنید.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

قیمت تولید نایلون کشاورزی و عریض

اطلاع داشتن مشتریان از قیمت تولید نایلون کشاورزی و عریض چه به منظور مصرف داخلی و چه با هدف صادرات نایلون از اهمیت ویژهای برخوردار بوده و برای اینکه تجار خارجی از چندین تولید کننده، استعلام قیمت نایلون را خواهند گرفت، صرفا اخذ قیمت تولید کافی نبوده و مهمتر از آن داشتن دانش و آگاهی از انواع مواد اولیه، قیمت روز مواد اولیه بر حسب کیفیت، هزینه مستربچ ها و افزودنی های خواص دهنده و … می باشد.

در میان مشتریان و خریداران نایلون کشاورزی و عریض صادراتی، تعداد انگشت شماری از موارد مطروحه آگاهی داشته و می توانند هر قیمت استعلام شده ای را با نوع جنس و کیفیت نایلون کشاورزی تولید شده یا نمونه های قبلی تولید کننده تمیز دهند که داشتن اطلاعات از عوامل مذکور به نفع مشتریان صادراتی تمام می شود، هر چند که وظیفه تولید کنندگان نایلون کشاورزی و عریض، دادن مشاوره و اطلاعات لازم به خریدار نایلون است و نمی توان از حیث اخلاقی، موضوع مربوطه را کتمان نمود.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

هزینه صادرات نایلون به کشورهای مختلف

صادرات نایلون کشاورزی و عریض به هر کشوری درای هزینه های متفاوتی نسبت به هم بوده و مجموعه عواملی که در هزینه نهایی صادرات نایلون به هر کشوری تاثیر گذار است، به ترتیب ذیل می باشد که عبارتند از :

  • قیمت تمام شده نایلون بر اساس اینوویس
  • هزینه ویزا، ورود، خروج و …
  • هزینه حمل و باربری
  • هزینه گمرک و تعرفه ورودی
  • هزینه بارگیری و تخلیه

حال باید گفت که هزینه های فوق برای دو خریدار از یک کشور نیز می تواند متفاوت باشد چه اینکه کشور هدف صادراتی، کشور متفاوتی باشد که هزینه های حمل و تعرفه های گمرکی دارای شباهت با سایر کشورها نخواهد بود.

به منظور دریافت بهترین و مناسب ترین اینوویس پروفرما جهت خرید و صادرات نایلون کشاورزی، عریض و سایر محصولات فیلم پلیمری و پلی اتیلنی ، پیشنهاد می دهیم با مجموعه پک پلیمر ارتباط برقرار نموده تا علاوه بر دریافت اطلاعات مفید و ضروری به صورت رایگان، به صرفه ترین فاکتور و کمترین هزینه تولید و صادرات را نسیب خود و شرکای تجاری تان نمایید.

صادرات نایلون عریض | صادرات نایلون کشاورزی

صادرات نایلون مالچ به اروپا، ترکیه و عراق

کشور عراق به دلیل همسایگانی و نزدیک بودن به ایران، تناژ بسیار بالایی از نایلون مالچ کشاورزی را از تولیدکنندگان ایرانی خرید مینمایند، که علاوه بر عراق می توان به سایر کشورهای همسایه نیز اشاره نمود.

کشور ترکیه اخیرا با وضع تعرفه های سنگین جهت واردات نایلون، نایلکس، سلفون و انواع محصولات پلیمری و فیلم های منعطف، سعی در حمایت از تولید کنندگان داخلی کشورش را دارد که به دلیل اجرای آیین نامه های اجرایی مربوط به قوانین مذکور، واردات نایلون به ترکیه به حداقل ممکن رسیده و تنها تجار سایر کشورها به منظور صادرات نایلون و نایلکی از ایران به کشور خودشان، به دلیل الزام به عبور کالا از مرز و بخش از خاک کشور ترکیه، مقصد واردات کالای نایلونی، نایلکسی و سلفونی را غیر از ترکیه ثبت می نمایند تا شامل هزینه های سنگین تعرفه های گمرکی مذکور نگردند.

صادرات نایلون مالچ در انواع رنگ بندی و ابعاد و ضخامت های متنوع به کشورهای اروپای غربی و اروپای شرقی از ایران نیز به دلیل تحریم با روش ها و واسطه هایی انجام می شود که همین امر سبب کاهش سود تولید کنندگان داخلی و در نهایت ورود کمتر ارز به داخل کشور شده است اما در نهایت به دلیل وجود مزیت مطلق ایران در تولید محصولات پلیمری نسبت به تمام کشورهای دنیا، سبب توسعه صادرات غیر نفتی کشور و جلوگیری از خام فروشی شده است.

صادرات فیلم پلی اتیلن سه لایه به آمریکای جنوبی

آمریکای جنوبی دربرگیرنده کشورهای زیادی با جمعیت های کم، متوسط و فراوان است که برخی از این کشورها مصرف کننده نایلون های کشاورزی و عریض هستند که علیرغم تولید نایلون در کشور خود، باز هم نیاز به واردات از ایران و چین یا دیگر کشورها دارند.

صادرات فیلم پلی اتیلن، نایلون کشاورزی و عریض به کشورهای آمریکای جنوبی با روش های مختلفی صورت می پذیرد تا جنس موردنیاز مصرف کننده با قیمت رقابتی و مدت زمان منطقی به نقاط هدف برسد.

صادرات فیلم های پلی اتیلن که با دستگاه های سه لایه و ۵ لایه تولید شده اند دارای ارزش مصرفی بالایی نسبت به فیلم های پلی اتیلنی تک لایه هستند و دامنه کاربرد این دست از نایلون های سه لایه و چندلایه به دلیل ارزش کیفی محصول، فراتر از انواع دیگر نایلون به شمار می آید.

پک پلیمر پلاستیک تولید کننده انواع نایلون گلخانه ای سه لایه با طول عمر و مقاومت بسیار بالا، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

صادرات نایلون کشاورزی به روسیه، ازبکستان، پاکستان، عراق، ترکمنستان و کشورهای CIS

صادرات انواع نایلون کشاورزی و عریض به کشورهای حوزه سی آی اس CIS نظیر روسیه، اوکراین، بلاروس، مقدونیه، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و … به وفور انجام می شود که به دلیل قیمت ارزان تر و کیفیت بهتر نایلون های صادراتی ایران، ترجیح به واردات از تولیدکنندگان ایرانی است.

نایلون کشاورزی و عریض صادراتی به کشورهای فوق الذکر با سازوکار متفاوتی نسبت به کشورهای عربی و اروپایی می باشد و مجموعه پک پلیمر با صدور اینوویس و اظهار کالا به صورت FCA به مقصد های وارداتی ذکر شده در صدر صادر کنندگان نایلون، نایلکس، سلفون و انواع فیلم های پلی اتیلنی و پلیمری قرار دارد.

مرکز تولید نایلون کشاورزی در تهران

هر خریدار و مشتری که قصد ثبت سفارش در تناژ بالا به منظور صادرات کالایی نظیر نایلون کشاورزی را دارد، به دنبال یافتن مرکز تولید نایلون خواهد بود تا با مقایسه کیفیت ها و قیمت های اخذ شده بتواند تصمیم بهتری در خرید و صادرات نایلون داشته باشد.

مرکز تولید نایلون کشاورزی در تهران به صورت متمرکز نبوده و تعداد معدودی تولید کننده نایلون کشاورزی با تنوع در سبد کالایی وجود دارند که می باید توسط خریداران، تحت بررسی و آنالیز قرار بگیرند، لذا پک پلیمر یکی از مراکز مهم و کارخانه تولید نایلون کشاورزی ونایلون عریض در تهران می باشد که مشتریان فراوانی از کشورهای مختلف به صورت روزانه از خطوط تولید این مجموعه بازدید نموده و پس از توافق، اقدام به خرید نایلون کشاورزی و عریض می نمایند.

خط تولید فیلم استرچ کشاورزی در وزن و ضخامت مد نظر مشتری، برای کسب اطلاعات کافی روی لینک کلیک کنید.

خرید ارزان و با کیفیت نایلون عریض و کشاورزی

طبیعتا شما نیز در جایگاه یک خریدار نایلون کشاورزی سعی در یافتن کارخانه ای با قدرت و توانایی بالا به همراه فروش ارزان تر نایلون با ویژگی رقابتی هستید، علی الخصوص داشتن اعتماد و یافتن اطمینان از ظرفیت تولید ماهانه نایلون و سایر محصولات نایلونی و نایلکسی توسط یک مجموعه توانمند، بسیار ضروری است.

خرید ارزان و با کیفیت نایلون کشاورزی و عریض را از طریق ارتباط با پک پلیمر می توانید تجربه نمایید و به وضوح با یک تجربه جدید آمیخته با اعتماد، خوش قولی، قیمت و کیفیت رقابتی مواجه شوید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *