تولید پلاستیک

تولید و صادرات کیسه زباله

صادرات کیسه زباله

کیسه زباله محصول بسیار پر مصرف و کاربردی به شمار می آید که بازار هدف این محصول با تنوع گسترده از حیث طرح و مدل درحوزه های صنعتی، بیمارستانی، کشاورزی، کارگاهی، خانگی و سایر اماکن عمومی می باشد که به هیچ وجه نمی توان میزان کاربردکیسه زباله را انکار کرد، لذا تولید و صادرات پلاستیک زباله نیز همانند فروش داخلی از تقاضای بسیار زیادی برخوردار است.

کیسه زباله صادراتی برای هر کشوری از درجه کیفیتی و طرح و رنگ‌ خاصی تبعیت می نماید که در این خصوص کشور عراق عمدتا کیسه زباله درجه ۲ را وارد نموده و یا کشور امارات و عمان ترجیح به واردات کیسه زباله درجه یک تجزیه پذیر دارند، بنابر این هر بازار یذائقه اختصاصی در مصرف این محصول ایجاد کرده و از تولیدکنندگان ایران، درخواست تولید و صادرات کیسه زباله مورد نظرشان رامی نمایند.

در این مقاله به شرح انواع کیسه زباله، تنوع جنس، رنگ، ابعاد، کیفیت و بازارهای هدف صادراتی می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

پک پلیمر تولید کننده انواع کیسه زباله نایلونی و نایلکسی

صادرات کیسه زباله

انواع کیسه زباله از نظر مدل و اهداف مصرف

همانطور که میدانید بر اساس نحوه مصرف و اماکنی که از کیسه زباله استفاده می نمایند، تنوع گسترده ای از مدل این محصول ایجاد شده و تولید کنندگان در راستای پوشش دادن به نیاز مصرف کنندگان پلاستیک زباله در تلاش هستند تا این گستردگی در شکل ظاهری، طرح و مدل کیسه را افزایش داده و آن را متناسب با مصرف، بهینه سازی نمایند.

مدل های مختلف کیسه زباله عبارتند از :

هر یک از انواع فوق الذکر دارای شکل و متریال خاصی می باشد که در برخی از کیسه ها اشتراکاتی نیز وجود دارد، ازینرو برای تولید وصادرات هر نوع از کیسه زباله می توانید با کارشناسان پک پلیمر مذاکره نمایید.

تنوع جنس پلاستیک زباله

تولید کیسه زباله با مواد اولیه متفاوت و ترکیب انواع گرید های پلی اتیلن سبک LDPE و پلی اتیلن سنگین HDPE و در برخی از سفارشها با افزودن مواد D2W و کربنات کلسیم به منظور تجزیه پذیر شدن پلاستیک انجام می شود.

نوع مواد تشکیل دهنده پلاستیک زباله با جنس نهایی محصول ارتباط مستقیمی دارد که حتی نام گذاری کیسه ها بر اساس جنس آن ها نیز میسر می باشد، برای مثال کیسه زباله صادراتی که با مواد اولیه پلی اتیلن سنگین و ترکیب نمودن مقدار کمی پلی اتیلن سبک تولید می شود با نام کیسه زباله نایلکسی شناخته می شود، لذا جنس های متنوع کیسه زباله به شرح ذیل عبارتند از :

صادرات کیسه زباله

تفاوت کیسه زباله رولی و شیت

همانطور که در مورد کیسه های زباله اطلاعات لازم را تا کنون کسب نمودید، در دو نوع رولی و شیت قابل تولید می باشد که هر یک از اینرو نوع بر مبنای سفارش مشتریان توسط تولید کننده کیسه زباله صادراتی، تولید می گردد.

کیسه زباله رولی را پس از تولید شدن فیلم خام بر روی دستگاه مخصوصی با نام دوخت رولی پرفراژ دار نصب نموده و این دستگاه به صورت اتوماتیک و نیمه اتومات، رول های پلاستیک زباله را به صورت همزمان با چند عملیات به نوع رولی تبدیل می نماید که عملیات مرتبط با آن عبارتند از :

  • دوخت کیسه
  • پرفراژ کیسه
  • رول نمودن کیسه

در مدل کیسه زباله شیت که به صورت رول نبوده و هر عدد از کیسه به صورت جداگانه دوخت و برش می شوند که تعداد ۱۰ الی ۲۰ عددبر روی هم قرار می گیرد تا توسط اپراتور، تا شده و درون کیسه های ۲۰ الی ۲۵ کیلویی چیدمان می شود.

کیسه زباله رولی به صورت یک رول گرد است که می‌توان یک عدد کیسه را از خط پرفراژ جدا نموده و مورد استفاده قرار داد، در صورتی که کیسه شیت یا فله این طور نمی باشد.

صادرات کیسه زباله

ابعاد و ضخامت کیسه صادراتی

برای سفارش تولید و صادرات کیسه زباله صادراتی بر حسب درخواست مشتری می توان انواع سایز و ضخامت را در نظر گرفت که عموما ضخامت کیسه زباله صادراتی با ضخامت کم مورد استفاده قرار می گیرد و ابعاد آن نیز بر مبنای ذائقه مصرف هر کشور و اماکنی که از کیسه پسماند استفاده می کنند، متفاوت خواهد بود که در ذیل به برخی از ابعاد کیسه های زباله صادراتی اشاره می شود که عبارتند از :

  • سایز ۵۰ در ۶۰
  • سایز ۶۰ در ۷۰
  • سایز ۷۰ در ۹۰
  • سایز ۸۰ در ۱۰۰
  • سایز ۸۰ در ۱۱۰
  • سایز ۹۰ در ۱۲۰
  • سایز ۱۰۰ در ۱۲۰
  • سایز ۱۲۰ در ۱۵۰

سایر ابعادی که مورد نظر شما بوده و در سایزهای فوق الذکر قرار ندارند نیز قابل تولید بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد، همچنین ضخامت کیسه های زباله از ۲۰ میکرون تا ۶۰ میکرون به صورت متداول در دستور تولید قرار گرفته و پس از تولید اقدام به اظهار از درب کارخانه یا یکی از مرزهای مرتبط خواهد شد.

صادرات کیسه زباله

قوانین صادرات کیسه زباله در کارخانه پک پلیمر

منظور از مجموعه قوانین و مقررات صادرات کیسه زباله با طرح ها، مدل ها، رنگ ها و ابعاد متنوع در مجموعه پک پلیمر این است که مطابق با قوانین صادراتی کشور و به صورت رسمی از کانال ها و مبادی ذیربط، صادرات کیسه انجام خواهد شد.

بنابر این اگر تمایل به خرید عمده و صادرات کیسه زباله و سایر محصولات پلیمری از مجموعه پک پلیمر دارید، لازم است با ثبت درخواست رسمی از جانب مشتری و ثبت کیسه های صادراتی در وب سایت بهین یاب توسط تولید کننده، مقدمات صادرات کیسه فراه مگردد تا پس از دریافت مبالغ ارزی از مشتری، بتوان امور مربوط به رفع تعهدات ارزی را توسط تولید کننده شاهد بود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات دقیق تر راجع به سفارش خود می توانید با کارشناسان پک پلیمر وارد مذاکره شده و تمامی قوانین واطلاعات مرتبط با صادرات و اظهار کالای خریداری شده را دریافت نمایید.

6 tolid va export gabage bag 1402 3 20

صادرات کیسه زباله به اروپا

یکی از بزرگ ترین مقاصد صادراتی کیسه های زباله و انواع نایلون و نایلکس، کشورهای اروپای غربی و اروپای شرقی است که در این شرایط خریدار با یکی از روش های متداول اقدام به خرید کیسه و پلاستیک زباله جهت صادرات می نماید و این شیوه ها عبارتند از :

  • حضور میدانی و بازدید از کارخانه و خط تولید
  • از طریق رایزن های اقتصادی بین دو کشور
  • از طریق اتاق بازرگانی مشترک
  • از طریق تبایغات و رسانه های اجتماعی

صادرات کیسه زباله به اروپا با حجم بالایی صورت می پذیرد که پک پلیمر با ظرفیت صادرات ماهانه ۵۰۰ تن کیسه زباله به کشورهای اروپایی پیشگام صادرات می باشد.

صادرات کیسه زباله به عراق

کشور عراق در واردات کیسه های زباله نایلونی و نایلکسی از ایران، اقدامات گسترده ای انجام داده و تجار عراقی از تولید کنندگان با تجربه ایرانی در وزن های بالا، خرید و صادرات کیسه زباله را انجام می دهند که پک پلیمر نیز جزو کمپانی های برجسته در این حوزه می باشد و صادرات فراوانی به کشور عراق دارد.

ظرفیت صادرات کیسه زباله پک پلیمر به عراق در طول ماه به ۳۰۰ تن از انواع مختلف این محصول می رسد که بخش وسیعی از بازار عراق را از آن خود نموده است.

صادرات کیسه زباله به کشورهای عربی

سایر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس همانند عمان، قطر، امارات، بحرین و همچنین کشور سوریه در این اواخر از تولید کنندگان ایرانی خرید کیسه زباله انجام می دهند که عملیات صادرات را مجموعه پک پلیمر برای مشتریان خود به اتمام می رساند تا در راستای رفاه حال مشتریان قدم های بزرگ تری برداشته باشد.

اکثر کشورهای مطروحه تمایل به خرید و صادرات کیسه زباله تجزیه پذیر دارند که بدین منظور کارخانه پک پلیمر با مواد اولیه پلی اتیلنی وافزودنی D2W یا مستربچ کربنات کلسیم، کیسه های تجزیه پذیر با تست های آزمایشگاهی جهت صادرات به کشورهای مذکور را انجام می دهد.

صادرات کیسه زباله به کشورهای مختلف

سایر کشورها از آمریکای جنوبی گرفته تا آفریقا و … برای ساماندهی پسماندهای خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و … اقدام به خرید کیسه زباله های دسته دار، بند دار، اتوکلاو، رولی، شیت و … می نمایند که بخش بزرگی از نیاز های این کشور ها توسط پک پلیمر پوشش داده می شود.

به منظور اخذ اطلاعات و دریافت جزئیات نسبت به خرید و صادرات کیسه زباله از پک پلیمر به کشورهای مورد نظرتان می توانید از کارشناسان این گروه تولیدی مشاوره های لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید.

7 tolid va export gabage bag 1402 3 20

تولید کیسه زباله بازیافتی درجه ۲

برای برخی از مشتریان خارجی نیز خرید کیسه های صادراتی ارزان تر، با جنس درجه ۲ که حاصل بازیافت کیسه های درجه یک است، ملاک عمل بوده و بدین منظور جنس کیسه زباله صادراتی درجه ۲ با ترکیب مواد گرانول شده مذکور با سطح یک دست و بدون بو، بسیار مورد تائید و جذاب خواهد بود.

تولید و صادرات کیسه زباله بازیافتی درجه ۲ در کارخانه ها و خطوط تولید پک پلیمر توسط دستگاه های پیشرفته و مواد مرغوب انجام میگردد که کیفیت محصول تولید شده با چنین قابلیت هایی در حد جنس درجه یک می باشد.

مواد اولیه پلاستیک زباله چیست ؟

پلاستیک زباله را با مواد پتروشیمی که با نام پلی اتیلن سبک و سنگین معروف است به همراه برخی از افزودنی ها و مستربچ ها جهت ارتقا کیفیت کیسه تولید می نمایند که داشتن دانش کافی در این زمینه شناخت و ترکیب نمودن مواد اولیه بسیار مهم و ضروری است که می اواند هزینه تولید کیسه صادراتی را تا اندازه چشم گیری کاهش دهد.

مستربچ ها و کامپاند ها در اکثر موارد برای تولید کیسه هایی که به منظور بسته بندی مواد غذایی به کار می روند، استفاده می شوند و برای تولید کیسه زباله صادراتی از موادی که نیازمند ترکیب شدن کمتر با افزودنی ها باشد استفاده خواهد شد.

دستگاه های تولید انبوه کیسه زباله

برای تولید کیسه زباله رولی و شیت به چند نوع دستگاه متفاوت نیاز است که این دستگاه ها از مرحله تولید فیلم خام تا دوخت کیسه را دربر می گیرند، ازینرو ماشین آلات تولید انبوه و صادراتی کیسه زباله شامل دستگاه اکسترودر تولید فیلم، دستگاه ته دوز، دستگاه دوخت رولی.

با تجهیز این دستگاه ها می توان به صورت خطی اقدام به تولید انبوه کیسه در سه شیفت کاری نمود که این ماشین آلات در انواع و قابلیت های متعدد توسط برندها و کمپانی های سازنده، روانه بازارهای پلیمر و پلاستیک می شود.

 

صادرات کیسه زباله رنگی

برای تولید کیسه زباله رنگی صادراتی به کشورهای مختلف می باید به مواد اولیه پلی اتیلنی درصد مشخصی مستربچ رنگی افزود تا بعداز میکس شدن مواد و مستربچ رنگ مورد نظر توسط دستگاه میکسر، یکنواختی لازم را بدست آورد که در تولید پلاستیک زباله رنگی با سطح یکنواخت و یک دست روبرو شوید.

صادرات کیسه زباله رنگی به بسیاری از کشورها توسط کارخانه های پک پلیمر صورت می پذیرد که رنگ های مختلف و متداول کیسه شامل موارد ذیل می شود :

  • کیسه زباله آبی
  • کیسه زباله زرد
  • کیسه زباله قرمز
  • کیسه زباله آبی
  • کیسه زباله مشکی
  • کیسه زباله شفاف
  • سایر رنگ های کیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *